Alla inlägg under april 2008

Av Patrick Albinsson - 27 april 2008 11:50

En lyckad och rolig kväll igår (26/4) när dansbandet streaplers var här i åmål på ishallen och spelade både nya och äldre låtar :)


Många ungdomar var där och även äldre var där. Det var rätt så mkt som var där men det brkar det vara när dem kommer hit:)

 Många var rätt så berusade framåt timmarna. 


I mitt tycke så var detta en rolig kväll med Världens Bästa Band   (enligt mig) medans ni andra tycker olika:)


Jag höll mig till kaffe för att det var godare än ölen som serverades (nej jag drack ingen öl)


Dem började spela 22.00 och höll på till 01.30:)



Av Patrick Albinsson - 12 april 2008 14:03

I dag är det lördag, sitter här och slappar och chattar lite granna:).

 Veckan har gått väldigt fort enligt mig hittils och helgen tror jag kommer gå fort med:) 

I veckan har jag jobbat och slete som vanligt i en matbutik vid namn Coop Nära :) där jobbar det mest tjejer/kvinnor . Jag trivs väldigt bra där för att vara ärlig:)


Många kan tycka den butiken är dyr men den är inte så dyr ändå:)


ha det bra tills vi ses igen



Av Patrick Albinsson - 10 april 2008 20:17
http://youtube.com/watch?v=dJ8E2BBpBc0

  crisis

Av Patrick Albinsson - 9 april 2008 19:53

är medlem på denna bloggsidan för första gången. jag är intebra på att blogga men tänkte att det skulle vara lite kul:)


Idag har man jobbat och slitit som vanligt. började 8 i morse och sluta fem i fem. inte så lång dag. imorn slutar jag 18.00:) 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards