Alla inlägg under augusti 2008

Av Patrick Albinsson - 13 augusti 2008 20:11

Nu kommer resce nsionen från gametrailer- :)

www.gametrailer.com

Av Patrick Albinsson - 13 augusti 2008 20:02

I väntan på den europeiska versionen av Final Fantasy IV DS så jag spela GBA versionen av den klassiska delen:)


Spelet handlar om Cecil som är kapten för en flotta kallad "Red Wings", de har fått ett uppfrag från en kung från kungadömet Baron att ta en kristall och föra den till honom.

Cecil börjar fundera över detta och får ett uppdrag för att förstöra och förgöra alla frammare i en by som heter Mist village. Cecil´s kamrat Kain följer med dit. där de träffar Rydia som dem inte vill förgöra.


Final Fantasy IV är ett av de bästa spelet i Final Fantasy serien.  


video på DS versionen och GBA öppnings sekvensen finns här under.


rescensionen som GT = Game Trailer kommer senare.


Av Patrick Albinsson - 8 augusti 2008 21:14

det finns folk till allt. Är tydligen polisanmäld för ngt jag inte är och vill göra.


Sexuellt utnyttjande av  minderåriga. Jag lovar med min heder att jag inte är intresserad av dem små. Fattar ni galet ?


Får man inte vara i fred utan att ngn gör ngt såntmot mig????????? LÄMNA MIG I FRED :@ 

Ovido - Quiz & Flashcards