Alla inlägg under juni 2008

Av Patrick Albinsson - 27 juni 2008 17:28

Ursäkta om det har tagit några månader innan jag tog mig tiden att blogga igen men jag har inte haft inspirationen att blogga.


Kollar just nu på TV7 och väntar på att Gameplay ska börja klockan 18.30 :)


 kolla filmern här under inlägget också:) den är ganska rolig:)


 mario bloopers 2. kolla på youtube för mera

Av Patrick Albinsson - 25 juni 2008 19:31

World Of Warcraft eller Dragon Quest?

Jag har provat Wow på spelawarcraft.se och tyckte inte om spelet så jag väljer hellre Dragon Quest 


Handling Dragoon Quest VIII Journey of the cursed king

 Ett helt kungdöme blir förvandlat Du är den enda som klarat dig från förvandlingen. Ditt mål är att följa en kung och hans dotter tillsammans med några personer runt omkring världen för att stoppa han som förvandla kungadömmet till det stadiet det är nu.


Wow Handling : Spela igenom en onlinevärld och döda mönster. tjäna EXP och slösa tid.


 kolla videon under inlägget

Ovido - Quiz & Flashcards